Ett soundtrack i min hjärna -

Att lita för mycket på Facebookoraklet.



Det finns saker att lära sig om sig själv på Facebook som man omöjligt kunnat veta annars. Och jag talar inte om fotodokumenterade porrövergrepp på Jesper en midsommarnattskväll eller langoskrig med Petra under en lastbil, allt det där man gör på fyllan då ens rätta jag ger sig till känna. Inte heller om sin fruktansvärda sångröst som kommer fram genom publikfilmade konserter eller grimaser man inte trodde om sitt eget ansikte.
    Jag ska tydligen bli gravid december 2009 (scares the shit out of me, celibat nästa!), kommer att gifta mig med en passionerad kille vid namn Sloan (snacka om att jag kommer att få leta... och leta...), jag är tydligen "tomboyish", har korta och eldiga förhållanden, mina starka sidor är att jag är målinriktad, modig och energisk och en mycket svag sida är att jag är irriterande.
     Allt detta har jag på mindre än en halvtimme lyckats få Facebookquizallvetaren att spå ur mitt liv. Från och med nu kommer alla killar med vanliga svenssonnamn vara rökta och kondomerna kan ni lämna hemma, månaderna går fort till december. Jag litar ju väldigt mycket på spådomar och förutsägelser. Sån är jag. Tydligen. Enligt Facebook.

Tyck till.
Postat av: Omer

har korta och eldiga förhållanden,



jag vet ett som var ganska kort iaf :D

2009-08-17 @ 23:35:58

Vill du att din text ska se fet ut kan du sätta den i asterixer: (*exempel*)
och understruken genom att göra underlines: (_exempel_)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Kommentera inlägget här:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback