Ett soundtrack i min hjärna -

It's all about timing!



Ha! Den ineffektiva pedanten har gjort det igen! Ja, jag vet att jag har varit helt miserabelt dålig på bloggen, men så mycket har hänt men ändå så lite att skriva om (eller det blev nog bara för jobbigt). Ser på sidan av listen att jag har skrivit i den här versionen av bloggen sedan augusti 2008. Och det senaste kom sista maj. Så, idag är det? HA! Sista juni! Det kommer stå att jag har bloggat i juli också! Om det hade varit ett glapp däremellan (maj - juli) så hade jag nog inte kunnat... gå in på min egen blogg. Någonsin igen. Dags att ta tag i det här. And I feel the deja vu.

Tyck till.

Vill du att din text ska se fet ut kan du sätta den i asterixer: (*exempel*)
och understruken genom att göra underlines: (_exempel_)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Kommentera inlägget här:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback