Ett soundtrack i min hjärna -

När det undermedvetna strikes back.

Powernaps, jag verkar inte riktigt greppat konceptet. Jag verkar tro - om än undermedvetet - att det handlar om att sova en fyra, fem timmar mitt på dagen. Eller åtminstone hela eftermiddagen. Vaknar stressad och ångestfylld och försöker få saker att hända. Sätter mig efter mycket meningslöst plockande i lägenheten framför datorn. Läser dagens personliga horoskop.



Hälsa
Då kvällen kan bli sen är det bra om du kan hushålla med dina resurser tidigt på dagen. En tupplur är att rekommendera.



HA! Success! In your face, paniken. Nu ska jag bara spendera lite extra mycket tid på att klura ut vad det är som kan ta mig hela kvällen och natten...

Tyck till.

Vill du att din text ska se fet ut kan du sätta den i asterixer: (*exempel*)
och understruken genom att göra underlines: (_exempel_)


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Kommentera inlägget här:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback